Skip links

Social Media για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Θα μπορούσε μια επιχείρηση να επιτύχει υψηλά ποσοστά προβολής με μηδενικό ή ελάχιστο κόστος;

Είναι εφικτό η διαφήμιση αυτή να είναι ποιοτική και παράλληλα έντονη;

Φυσικά και είναι εφικτό, καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πλέον αποτελούν ένα ανεκτίμητο εργαλείο για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να διευρύνουν την εμβέλειά τους, να επικοινωνήσουν απευθείας με το κοινό τους και να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους.

Το marketing στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι κάτι περισσότερο από μια περιστασιακή ανάρτηση στο Facebook ή στο Instagram. Αποτελεί μια δυναμική και στρατηγική προσέγγιση που συμβάλλει στο χτίσιμο του brand, στην αλληλεπίδραση με το κοινό-στόχος και στην αύξηση των πωλήσεων.

Πως μπορείτε όμως να υλοποιήσετε μια επιτυχημένη Social Media καμπάνια;

  1. Target Group: Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε το κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Πρόκειται για ανθρώπους μέσης ηλικίας; Για νέους ανθρώπους της Gen Z γενιάς; Με βάση το target group μπορείτε να προσαρμόσετε την καμπάνια σας ανάλογα με το φύλο, την ηλικία, τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντα του κοινού.
  2. Επιλογή των κατάλληλων KPIs (Key Performance Indicators): Αναζητάτε αύξηση των πωλήσεων; Περισσότερη προβολή; Την προσέλκυση περισσότερου κοινού; Και τα τρία μαζί; Με βάση τον πρωταρχικό σας στόχο θα πρέπει να επιλέξετε και το αντίστοιχο KPI το οποίο ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις σας. Για παράδειγμα αν σκοπεύετε να βελτιώσετε την επικοινωνία με το κοινό σας (user engagement) θα πρέπει να επιλέξετε συγκεκριμένα metrics όπως:
    • Share of Voice
    • Social Listening

Ένας καλός σύμβουλος marketing μπορεί εύκολα να αναλύσει αυτά τα δεδομένα και να επιλέξει την κατάλληλη στρατηγική προσέγγιση.

  1. Επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας: Με βάση τους στόχους και το target group θα πρέπει να επιλέξετε και τις αντίστοιχες social media πλατφόρμες που επιθυμείτε να αναπτύξετε την καμπάνια σας. Για παράδειγμα, εάν το target group σας αποτελείτε κυρίως από νέους ανθρώπους μεταξύ 18 – 25 και οι στόχοι σας αφορούν την ενίσχυση του κοινού σας τότε αυτό που χρειάζεστε είναι προβολή, άρα οι κατάλληλες πλατφόρμες θα ήταν το Tik Tok και το Instagram.
  2. Δημιουργία του κατάλληλου περιεχομένου: H παρουσία σας στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να αποτελεί έναν ζωντανό κόμβο που θα μαγνητίζει το κοινό-στόχος σας. Το ελκυστικό περιεχόμενο (content) είναι το κλειδί για την επιτυχία μιας marketing καμπάνιας σε συνδυασμό με το δημιουργικό (εικαστικά και video) που θα χρησιμοποιηθεί.

H RayConvertous και η έμπειρη ομάδα της προσφέρει καινοτόμες και ολοκληρωμένες λύσεις ψηφιακού marketing από το 2007. Η τεχνογνωσία μας και η εμπειρία που έχουμε αποκομίσει όλα αυτά τα χρόνια εξασφαλίζουν το άριστο αποτέλεσμα.

Προχωρήστε στο επόμενο βήμα επικοινωνώντας μαζί μας.

info@rayconvertous.gr