Είναι κοινός τόπος ότι η ελληνική αγορά διακρίνεται για την υψηλή συγκέντρωση μικρομεσαίων επιχειρήσεων και δη οικογενειακών οργανισμών, όπου ο επιχειρηματίας με την ομάδα των συνεργατών του ή ακόμα και των μελών της οικογένειάς του καλείται να λάβει σημαντικές αποφάσεις που θα καθορίσουν την πορεία αλλά και το μέλλον της εταιρίας.
Η εξέλιξη των εταιριών αυτών στηρίζεται τις περισσότερες φορές στο προσωπικό όραμα και την κρίση του επιχειρηματία-ιδιοκτήτη παρά σε στοιχεία που προκύπτουν από ομαδική συνεργασία και τεχνοκρατική αξιολόγηση των δεδομένων της αγοράς.
Κι εκεί είναι που, πολύ συχνά, ξεκινούν τα προβλήματα. Όσο μεγαλώνουν οι εταιρίες αυτές ο συγκεντρωτισμός αυξάνεται με αποτέλεσμα να χάνεται η ευελιξία και να περιορίζεται σημαντικά η ταχύτητα λήψης των αποφάσεων.
Οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες οφείλουν να εμπιστεύονται τους εξωτερικούς τους συνεργάτες και να μοιράζονται μαζί τους όλους τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες που τους διακατέχουν.
Ένας σωστός συνεργάτης αποτελεί μέλος του οργανισμού, ταυτίζεται με τους στόχους και το όραμα της εταιρίας παίζοντας καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του brand.
Δυστυχώς, η έλλειψη εμπιστοσύνης που παρατηρείται, πέρα από τις τάσεις του συγκεντρωτισμού που χαρακτηρίζει τις ελληνικές-οικογενειακές επιχειρήσεις, οφείλεται και στην εμφάνιση πολλών νέων μικρών εταιριών που σχηματίστηκαν την περίοδο της κρίσης.
Η αγορά κατακλύστηκε από νέες εταιρίες/agencies οι οποίες στην προσπάθειά τους να αποκτήσουν μερίδιο, εφάρμοσαν τακτικές ιδιαίτερα χαμηλής τιμολόγησης με αποτέλεσμα να μην μπορούν να καλύψουν τις απαιτήσεις των έργων που ανέλαβαν λόγω των περιορισμένων πόρων και εσόδων που είχαν. Εταιρίες που αξιοποίησαν το internet για να προβάλλουν κυρίως τις digital υπηρεσίες τους, έκαναν χρήση της πρακτικής των μειωμένων τιμών, δημιούργησαν μεγάλα προβλήματα στην αγορά καλλιεργώντας παράλληλα υψηλές αλλά και λανθασμένες προσδοκίες.
Οι εταιρίες αυτές πρακτικά συνέβαλλαν στο να δημιουργηθεί μια στρεβλή εικόνα για τις σύγχρονες υπηρεσίες marketing που απαιτούν την αξιοποίηση της τεχνολογίας, ευτελίζοντας έτσι την όλη προεργασία και to σχεδιασμό που απαιτείται για τη διενέργεια μιας καμπάνιας.
Από το 2007, η RayConvertous παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες marketing έχοντας εξυπηρετήσει μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις σε διάφορους επαγγελματικούς κλάδους.
Η τεχνογνωσία και η εξειδίκευση των συνεργατών της εταιρίας μας, σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών του marketing, εγγυάται το τελικό αποτέλεσμα.
Στόχος μας να αποτελούμε τον καθημερινό σας συνεργάτη σε θέματα που σχετίζονται με το marketing και την εμπορική διεύθυνση της επιχείρησής σας.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε εκτενέστερα το θέμα που σας απασχολεί.
info@rayconvertous.gr
www.rayconvertous.gr