Με όποιον άνθρωπο στο χώρο του marketing και της επικοινωνίας και εάν μιλήσεις θα ακούσεις τον ίδιο προβληματισμό. Κατά τη διάρκεια της ανάθεσης ενός νέου έργου, το briefing ή αλλιώς το σύνολο των σύντομων οδηγιών-κατευθύνσεων που ορίζει το τι επιδιώκει ένα brand, σε ποιους απευθύνεται, ποια είναι τα χαρακτηριστικά του που το κάνουν διακριτό στην αγορά, τι αξίες πρεσβεύει και με ποιον τρόπο, είναι αυτό που, συνήθως, απουσιάζει από την ατζέντα…
Δηλώσεις του τύπου «θέλουμε ένα νέο λογότυπο» που «να είναι όμορφο», «να ξεχωρίζει» και «να είναι minimal» δεν μπορούν να σταθούν από μόνες τους και δεν αποτελούν brief!
Ο marketer καλείται να μπει στο πνεύμα και τον τρόπο σκέψης του πελάτη και των συνεργατών του για να κατανοήσει όλες τις πτυχές και τις ιδιαιτερότητες του έργου.
Οφείλει να βοηθήσει τη διαδικασία, διαμορφώνοντας το κατάλληλο ερωτηματολόγιο προκειμένου να συλλέξει όλες εκείνες τις πληροφορίες και στοιχεία που απαιτούνται για τον τελικό σχεδιασμό και υλοποίηση. Πραγματικός πονοκέφαλος δηλαδή!
Όμως, είναι τόσο εύκολο να σχεδιασθεί ένα ερωτηματολόγιο για τη δημιουργία του απαραίτητου brief με βάση την εκάστοτε ανάγκη κάθε εταιρίας; Η εμπειρία, η κατάρτιση και οι γνώσεις που έχουν αποκτηθεί από την μακρόχρονη ενασχόληση των συνεργατών της RayConvertous, σε έργα σύνθετα και πολύπλοκα, αποτελούν εγγύηση για το τελικό αποτέλεσμα.
Από το 2007, παρέχουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες marketing έχοντας εξυπηρετήσει μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις σε διάφορους επαγγελματικούς κλάδους.
Στόχος μας να αποτελούμε τον καθημερινό σας συνεργάτη σε θέματα που σχετίζονται με το marketing και την εμπορική διεύθυνση της επιχείρησής σας.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε εκτενέστερα το θέμα που σας απασχολεί.
info@rayconvertous.gr
www.rayconvertous.gr