Skip links

4 tips για καλύτερη διαχείριση social media (LinkedIn, Insta, FB)

Στις μέρες μας, όλο και περισσότερο αξιοποιούνται πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (social media) με στόχο την προσέγγιση του κοινού-στόχος. Είναι επίσης γεγονός ότι τα social media κατακλύζονται από ανθρώπους που είναι τόσο καταναλωτές περιεχομένου όσο και αγαθών. Πως μπορούμε όμως να επιτύχουμε μια αρμονική συμμετρία μεταξύ ποιοτικού αλλά και ποσοτικού περιεχομένου στις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης;

#1 Επικεντρωθείτε στην ποιότητα
Αφιερώστε λίγο παραπάνω χρόνο στη δημιουργία ενός ποιοτικού και ουσιαστικού περιεχομένου (content). Επικεντρωθείτε σε ένα συγκεκριμένο κομμάτι του κοινού σας (target group) και προσπαθήστε να τραβήξετε το ενδιαφέρον του. Σκοπός σας είναι να δημιουργήσετε περιεχόμενο το οποίο θα αντέχει στη διάρκεια του χρόνου.

#2 Μην αντιγράφετε περιεχόμενο από το Internet
Μπορεί να ακούγεται προφανές, αλλά είναι αρκετοί εκείνοι οι οργανισμοί που έχουν την τάση να αντιγράφουν περιεχόμενο από το διαδίκτυο και να το παρουσιάζουν ως δικό τους. Αυτό που χρειάζεστε, είναι να προβάλετε τη δική σας ταυτότητα μέσα από τις αναρτήσεις σας. Μόνο με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσετε να δημιουργήσετε ένα πιστό κοινό, το οποίο θα ανταποκρίνεται στα δικά σας προϊόντα και υπηρεσίες.

#3 Αφιερώστε λίγο παραπάνω χρόνο στην εικόνα σας
Είναι γνωστό ότι οι περισσότεροι άνθρωποι εκτίθενται, καθημερινά, σε μια πληθώρα μηνυμάτων και διαφημίσεων. Είναι πολύ σημαντικό όμως, οι δικές σας αναρτήσεις να ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες. Υλοποιήστε μια έρευνα αγοράς, εντοπίστε τις εικαστικές τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προσαρμόστε κατάλληλα το δικό σας περιεχόμενο.

#4 Επιλέξτε τις κατάλληλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Προσπαθήστε να είστε όσο το δυνατόν περισσότερο ακριβείς σε αυτήν την επιλογή. Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που θα επιλέξετε θα πρέπει να ευθυγραμμίζεται με τις απαιτήσεις του κοινού σας. Αν χρειαστεί, εστιάστε για αρχή σε μια πλατφόρμα και συλλέξτε στατιστικά δεδομένα (data) προκειμένου να χαράξετε μια οργανωμένη και αποτελεσματική στρατηγική marketing.

Από το 2007, η #RayConvertous προσφέρει καθετοποιημένες υπηρεσίες marketing λειτουργώντας ως το outsourced τμήμα marketing μιας επιχείρησης. Αναλαμβάνουμε όλο το εύρος των εργασιών του αντίστοιχου τμήματος (ή και μέρος αυτών): το σχεδιασμό του λογοτύπου και της εταιρικής ταυτότητας, το στρατηγικό σχεδιασμό και το marketing plan ενός προϊόντος, το brand building, το σχεδιασμό συσκευασίας και ετικέτας, το λανσάρισμα, την επικοινωνία, τα social media αλλά και τη διαφήμιση σε όλα τα σύγχρονα Μέσα προβολής.
Παρέχουμε ολοκληρωμένες εμπορικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες έχοντας βοηθήσει μικρές, μεσαίες αλλά και μεγάλες επιχειρήσεις σε διάφορους επαγγελματικούς κλάδους. Η τεχνογνωσία και η εξειδίκευση των συνεργατών της εταιρίας μας, σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών του marketing και της επικοινωνίας, εγγυάται το τελικό αποτέλεσμα.

Στόχος μας να αποτελούμε τον καθημερινό σας συνεργάτη σε θέματα που σχετίζονται με το marketing και την εμπορική διεύθυνση της επιχείρησής σας.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε εκτενέστερα το θέμα που σας απασχολεί.
info@rayconvertous.gr