Μερικές φορές αρκούν λίγες λέξεις για να σε κάνουν να προβληματιστείς και να δεις τα πράγματα από μια άλλη οπτική!
Κάποτε, ενώ ήμουν φοιτητής, είχα έναν καθηγητή που θεωρούσα ότι έκανε το πιο βαρετό μάθημα που είχα ποτέ παρακολουθήσει. Μια ημέρα όμως, προσπαθώντας να «κερδίσει» το κοινό του, απηύθυνε μια ερώτηση αναφορικά με τον ρόλο του επιτυχημένου manager που, από τότε, φέρνω πολύ συχνά στο μυαλό μου.
Πιο συγκεκριμένα, ζήτησε από όλους εμάς, να του παραθέσουμε τα χαρακτηριστικά εκείνα που προσδιορίζουν τον ξεχωριστό επαγγελματία manager. Τον manager δηλαδή, που μπορεί να αφήσει το στίγμα του σε έναν οργανισμό.
Όλοι πέσαμε στην παγίδα!
Κάποιοι αναζητούσαν την απάντηση στην εμπειρία που αποκομίζει ένα στέλεχος στο πέρασμα του χρόνου, κάποιοι άλλοι, στη βαθιά γνώση της θεωρίας και των βιβλίων.
Ακούγοντας όλες τις απαντήσεις και περιμένοντας να τελειώσουμε, o καθηγητής μάς ανακοίνωσε, στωικά, ότι αν θέλετε να ξεχωρίσετε, να διακριθείτε και να εφαρμόσετε κάτι καινοτόμο, θα πρέπει να είστε τεμπέληδες. Τεμπέληδες, με μια διαφορετική όμως μορφή από αυτή που φαντάζεστε!
Η απάντηση φυσικά εξέπληξε τους πάντες. Κανένας δεν πίστευε ότι κάτι τέτοιο θα ακούγονταν από το στόμα ενός καθηγητή.
Μας εξήγησε λοιπόν το εξής: με την πάροδο του χρόνου, τα στελέχη πολλές φορές πέφτουν σε μια ρουτίνα εργασίας εφαρμόζοντας συνεχώς τις ίδιες πρακτικές που αποδείχτηκαν κάποτε ιδιαίτερα αποτελεσματικές και αποδοτικές. Ο επιτυχημένος όμως manager δεν πρέπει να λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο. Πρέπει να έχει διαθέσιμο χρόνο για σκέψη και περισυλλογή. Δεν μπορεί να αναλώνεται σε εργασίες ρουτίνας και καθημερινότητας. Για αυτές τις εργασίες υπάρχουν άλλωστε άλλοι υπεύθυνοι σε έναν οργανισμό. Τα βιβλία το αναφέρουν ως micromanagement και το συναντάμε κυρίως στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Πολλές φορές δε, είναι η αρχή του κακού για την ευρύτερη πορεία της εταιρίας.
Αν θέλουμε να έχουμε κάποια εξέλιξη στην εργασία μας ή επιθυμούμε διαφορετικά αποτελέσματα δεν μπορούμε να εφαρμόζουμε συνεχώς τις ίδιες μεθόδους. Οφείλουμε να αλλάζουμε την προσέγγισή μας.
Ο επιτυχημένος manager βλέπει μακριά. Έχει χρόνο να καταγράψει με αντικειμενικότητα, ως τρίτο μέρος, τα θετικά (PROS) και αρνητικά (CONS) στοιχεία της εταιρίας του, να εντοπίσει τα σημεία εκείνα που χρήζουν βελτίωσης και να απευθυνθεί σε ειδικούς για να πάρει συμβουλές και να αξιοποιήσει γρήγορα τεχνογνωσία που δεν μπορεί να προσφερθεί, άμεσα, από τους συνεργάτες του. Χρειάζεται συχνά μια εξωτερική ομάδα, με εμπειρία και γνώσεις, που θα προσεγγίσει τις ανάγκες της επιχείρησης από πολλές οπτικές, προσφέροντας βέλτιστες λύσεις.
Από το 2007, η #RayConvertous προσφέρει καθετοποιημένες υπηρεσίες marketing λειτουργώντας ως το outsourced τμήμα marketing μιας επιχείρησης. Αναλαμβάνουμε όλο το εύρος των εργασιών (ή και μέρος αυτών) του αντίστοιχου τμήματος: από το στρατηγικό σχεδιασμό και το marketing plan ενός προϊόντος, μέχρι το σχεδιασμό της συσκευασίας και της ετικέτας του, το λανσάρισμα, την επικοινωνία αλλά και τη διαφήμισή του σε όλα τα σύγχρονα Μέσα προβολής.
Παρέχουμε ολοκληρωμένες εμπορικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες έχοντας βοηθήσει μικρές, μεσαίες αλλά και μεγάλες επιχειρήσεις σε διάφορους επαγγελματικούς κλάδους. Η τεχνογνωσία και η εξειδίκευση των συνεργατών της εταιρίας μας, σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών του marketing και της επικοινωνίας, εγγυάται το τελικό αποτέλεσμα.
Στόχος μας να αποτελούμε τον καθημερινό σας συνεργάτη σε θέματα που σχετίζονται με το marketing και την εμπορική διεύθυνση της επιχείρησής σας.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε εκτενέστερα το θέμα που σας απασχολεί.