Packaging - Labels

Σχεδιασμός Συσκευασίας, Φιλοσοφία

Είναι αρκετοί εκείνοι που πιστεύουν ότι η εμπορική επιτυχία ενός προϊόντος κρίνεται κυρίως από την τιμή του, την ποιότητά, την ιδιαιτερότητα, την προβολή, παραβλέποντας έτσι τη σημασία της εικόνας του. Κι όμως, η πρώτη επαφή του καταναλωτή με το προϊόν μιας επιχείρησης (οπτική επαφή) είναι η καθοριστική!

Η συσκευασία  κάθε προϊόντος πρέπει να αντανακλά ένα σύνολο στοιχείων και χαρακτηριστικών που προσδιορίζουν την ευρύτερη εμπορική στρατηγική και φιλοσοφία μιας εταιρίας.

Στη RayConvertous σχεδιάζουμε συσκευασίες και αναλαμβάνουμε την επιμέλεια και επίβλεψη της παραγωγής και εκτύπωσης από το 2007.


Βρίσκεστε ένα click μακριά από τη νέα εικόνα του προϊόντος σας!


Μεθοδολογία


 

Πριν την έναρξη του σχεδιασμού μιας συσκευασίας, σχηματίζεται εσωτερική ομάδα εργασίας, από έμπειρα στελέχη, με σκοπό να προσεγγίσουν τις ιδιαιτερότητες και απαιτήσεις του έργου.

Στη συνέχεια, οι συνεργάτες μας έρχονται σε επικοινωνία με τον πελάτη προκειμένου να προσδιοριστεί η φιλοσοφία, στρατηγική και η εμπορική τοποθέτηση του προϊόντος στην αγορά.

Μετά την αναλυτική καταγραφή των απαιτήσεων του έργου ακολουθεί έρευνα αγοράς και ανταγωνισμού τόσο σε τοπικό όσο και διεθνές επίπεδο. Αξιολογούμε τις τάσεις και διαμορφώνουμε ξεχωριστές προσεγγίσεις (concepts) που στόχο έχουν να προσθέσουν αξία στο προϊόν, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στο brand, στην οπτική του εικόνακαι αισθητική. Παράλληλα, και εφόσον έχει ζητηθεί από τον πελάτη, δίνουμε προτάσεις ονομασίας για το προϊόν (ονοματοδοσία). Παρουσιάζουμε τις εικαστικές μας προτάσεις και απεικονίζουμε τις συσκευασίες και σε τρισδιάστατη μορφή έτσι ώστε να φαίνεται καλύτερα η εικόνα του τελικού προϊόντος.

 


Η RayConvertous θα επικοινωνήσει μαζί σας. Επεξεργαζόμαστε τις πληροφορίες σας με σεβασμό και το περιεχόμενό τους δεν μεταβιβάζεται σε τρίτους. Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.