Packaging - Labels
Σχεδιασμός Συσκευασίας, Φιλοσοφία
Είναι αρκετοί εκείνοι που πιστεύουν ότι η εμπορική επιτυχία ενός προϊόντος κρίνεται κυρίως από την τιμή, την ποιότητα, την ιδιαιτερότητα και την προβολή του, παραβλέποντας έτσι τη σημασία της ευρύτερης εικόνας του στο ράφι. Κι όμως, η πρώτη οπτική επαφή του καταναλωτή με το προϊόν μιας επιχείρησης είναι η καθοριστική!
Η συσκευασία κάθε προϊόντος πρέπει να αντανακλά ένα σύνολο στοιχείων και χαρακτηριστικών που προσδιορίζουν την ευρύτερη εμπορική στρατηγική και φιλοσοφία μιας εταιρίας.
Στη RayConvertous σχεδιάζουμε συσκευασίες και αναλαμβάνουμε την επιμέλεια και επίβλεψη της παραγωγής και εκτύπωσης από το 2007.
Βρίσκεστε ένα click μακριά από τη νέα εικόνα του προϊόντος σας!
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΤΙΚΕΤΑΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ STANDS
BRAND IDENTITY
LOGO DESIGN
ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ
"Η απλότητα είναι η υπέρτατη επιτήδευση." Λεονάρντο ντα Βίντσι
Packaging
Μεθοδολογία
Πριν την έναρξη του σχεδιασμού μιας συσκευασίας, σχηματίζεται εσωτερική ομάδα εργασίας, από έμπειρα στελέχη, με σκοπό να προσεγγίσουν τις ιδιαιτερότητες και απαιτήσεις του έργου.
Στη συνέχεια, οι συνεργάτες μας έρχονται σε επικοινωνία με τον πελάτη προκειμένου να προσδιοριστεί η φιλοσοφία, στρατηγική και η εμπορική τοποθέτηση του προϊόντος στην αγορά.
Μετά την αναλυτική καταγραφή των απαιτήσεων του έργου, ακολουθεί έρευνα αγοράς και ανταγωνισμού τόσο σε τοπικό όσο και διεθνές επίπεδο. Αξιολογούμε τις τάσεις και διαμορφώνουμε ξεχωριστές προσεγγίσεις (concepts) που στόχο έχουν να προσθέσουν αξία στο προϊόν, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στο brand, στην οπτική του εικόνα και αισθητική.
Παράλληλα, και εφόσον έχει ζητηθεί από τον πελάτη, δίνουμε προτάσεις ονομασίας για το προϊόν (ονοματοδοσία). Παρουσιάζουμε τις εικαστικές μας προτάσεις και απεικονίζουμε τις συσκευασίες σε τρισδιάστατη μορφή έτσι ώστε να αποτυπώνεται καλύτερα η εικόνα του τελικού προϊόντος.
Βρίσκεστε ένα click μακριά από τη νέα εικόνα του προϊόντος σας!