Planning and Budgeting

Planning and Budgeting
Η εύρυθμη λειτουργία μιας εταιρίας ή ενός τμήματος εξασφαλίζεται από τη σωστή προετοιμασία και υλοποίηση του προϋπολογιστικού πλάνου.

Τα τμήματα marketing και πωλήσεων καλούνται είτε σε ετήσια είτε σε εξαμηνιαία βάση να καταρτίζουν πλάνα προβλέψεων εξόδων αλλά και εσόδων. Πολλές φορές δε, κατά το σχεδιασμό ενός πλάνου λανσαρίσματος ενός νέου προϊόντος ή ένταξης σε μια νέα αγορά, απαιτούνται προϋπολογισμοί και προβλέψεις προκειμένου να ληφθεί η τελική επιχειρηματική απόφαση και στρατηγική προσέγγιση.

Για τη διαμόρφωση του πλάνου προβλέψεων εσόδων και εξόδων, αξιοποιούμε όλα τα διαθέσιμα δεδομένα ενώ, λαμβάνουμε υπόψη μας τις παραμέτρους εποχικότητας κάνοντας χρήση σύγχρονων εργαλείων και πρακτικών.

Ο προγραμματισμός, η οργάνωση και η εύρυθμη λειτουργία μιας εταιρίας ή ενός τμήματος εξασφαλίζεται από τη σωστή προετοιμασία και υλοποίηση του προϋπολογιστικού πλάνου. Κατά το σχεδιασμό, αξιολογούμε όλα τα επιμέρους εταιρικά δεδομένα, πληροφορίες και λοιπούς περιορισμούς για να καταλήξουμε στο ενδεδειγμένο πλάνο προβλέψεων.