Marketing & Communication Planning

Marketing & Communication Planning
Το marketing plan επιτρέπει σε μια επιχείρηση να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα για την υπάρχουσα κατάσταση αλλά και την μελλοντική πορεία της.

Η στρατηγική κατεύθυνση ενός οργανισμού καθορίζεται από το πλάνο marketing της εταιρίας. Το marketing plan υλοποιείται είτε σε ετήσια βάση είτε σε περιπτώσεις που απαιτείται λανσάρισμα νέου προϊόντος ή ανάπτυξη σε νέα αγορά.

Κατόπιν ποιοτικής και ποσοτικής ανάλυσης της αγοράς, του ανταγωνισμού και της ίδιας της εταιρίας, καταρτίζεται ένα λεπτομερές σχέδιο που προσδιορίζει τους άξονες μέσα στους οποίους θα κινηθεί και θα δραστηριοποιηθεί η επιχείρηση, με συγκεκριμένα χρονικά πλαίσια και χρονοδιαγράμματα υλοποίησης, και με απώτερο σκοπό την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων.

Το marketing plan επιτρέπει σε μια επιχείρηση να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα για την υπάρχουσα κατάσταση αλλά και την μελλοντική πορεία της, προσδιορίζοντας όλες εκείνες τις ενέργειες που πρέπει να υλοποιηθούν έτσι ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι της. Αποτελεί ουσιαστικά μέρος του ευρύτερου Επιχειρηματικού Πλάνου (Business Plan) της επιχείρησης.

Για να επικοινωνηθεί με σαφήνεια το μήνυμα του marketing, στο κοινό-στόχος (target audience) της εταιρίας, απαιτείται η διαμόρφωση του κατάλληλου πλάνου επικοινωνίας. Το πλάνο επικοινωνίας είναι υποσύνολο του marketing plan και παίζει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της αναγνωρισιμότητας του brand. Οι καταναλωτές μεταφράζουν, σε αντιλήψεις-πεποιθήσεις, τις πληροφορίες σχετικά με τα χαρακτηριστικά των προϊόντων αλλά και την ευρύτερη εικόνα που αυτά κατέχουν στην αγορά (positioning). Με την εφαρμογή του σωστού επικοινωνιακού πλάνου, οι εταιρίες κατορθώνουν να διατηρήσουν την τρέχουσα πελατειακή βάση του προϊόντος και να εδραιώσουν τις σχέσεις τους με τους πελάτες και τους προμηθευτές τους. Η στρατηγική της επικοινωνίας καθορίζει το σχέδιο της επιχείρησης για την ανάπτυξη της αναγνωρισιμότητας του brand.

Η κατάρτιση του πλάνου marketing και επικοινωνίας διαμορφώνεται από την ομάδα μας σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες της εκάστοτε αγοράς, αποτελεί βασικό οδηγό για τη στρατηγική που θα ακολουθήσει καθώς επίσης και για τον προγραμματισμό του πλάνου δράσης σε λειτουργικό επίπεδο.