Brand Identity, Packaging, Brand Building

Brand Identity, Packaging, Brand Building
Ο προσδιορισμός του σημείου διαφοροποίησης είναι καταλυτικός στο χτίσιμο του brand.

Το χτίσιμο του brand προάγει την αξία ενός προϊόντος και το κάνει πιο αναγνωρίσιμο στο πέρασμα του χρόνου. Η στρατηγική του brand building που θα εφαρμοστεί, πρέπει να συνάδει με το πλάνο marketing της εταιρίας, τις ευρύτερες αξίες αλλά και την ταυτότητα που αυτή θέλει να προσδώσει στο προϊόν.

Κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας μας με τους πελάτες, σχηματίζουμε μια ομάδα έργου που απαρτίζεται τόσο από στελέχη της εταιρίας μας όσο και του πελάτη. Οι άνθρωποι που συμμετέχουν σε έναν οργανισμό παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες και χρήσιμα στοιχεία που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά το σχεδιασμό καθώς αποτελούν τον πυρήνα του brand. Στη συνέχεια, συγκεντρώνουμε όλα τα δεδομένα του περιβάλλοντος της αγοράς σε συνδυασμό με τον υφιστάμενο ανταγωνισμό και την αποστολή-στόχο της εταιρίας, και αξιοποιώντας τα απαραίτητα εργαλεία (business analysis tools), δημιουργούμε το πλαίσιο πάνω στο οποίο θα πρέπει να δοθούν απαντήσεις για τη χάραξη της κατάλληλης στρατηγικής brand building. Μεγάλη έμφαση δίνεται στο πως αντιλαμβάνεται το κοινό-στόχος το συγκεκριμένο brand. Σχεδιάζονται λοιπόν συχνά έρευνες για να απαντηθούν τα ερωτήματα του «ποιος», «τι» και «γιατί» που συνθέτουν το παζλ ενός brand (audience analysis).

Ο προσδιορισμός του σημείου διαφοροποίησης είναι καταλυτικός στο χτίσιμο του brand καθώς η εικόνα της εταιρίας πρέπει να κατέχει μια ξεχωριστή θέση στο μυαλό της αγοράς-στόχου (brand positioning). Η επιτυχία φυσικά της εταιρίας έγκειται στο κατά πόσο αυτή μπορεί να ανταπεξέλθει στις αξίες και στις πεποιθήσεις που δημιουργεί στο κοινό που απευθύνεται. Τα οπτικά και λεκτικά μηνύματα που θα επιλεγούν πρέπει να έχουν συνοχή. Καθορίζουν το brand positioning, προσελκύουν και πείθουν το κοινό για να ασχοληθεί με το προϊόν.

Η διατήρηση του positioning αποτελεί μια δυναμική διαδικασία ενώ ένα από τα πιο κοινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εταιρίες, είναι η κούραση που δημιουργείται στο κοινό από τα ίδια λεκτικά και οπτικά μηνύματα.

Στόχος μας είναι η εικόνα του εμπορικού σήματος, ο τελικός σχεδιασμός και οι δημιουργικές προτάσεις που αφορούν στη συσκευασία και στην προβολή του προϊόντος, να αποπνέουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά του brand.