Όταν ξεκινάμε συνεργασία με ένα νέο πελάτη τον αντιμετωπίζουμε ως συνεργάτη μας. Η αγορά στην οποία απευθύνεται το προϊόν ή
Η στρατηγική κατεύθυνση ενός οργανισμού καθορίζεται από το πλάνο marketing της εταιρίας. Το marketing plan υλοποιείται είτε σε ετήσια βάση
Οι συνεργάτες μιας εταιρίας είναι πολύ συχνά εγκλωβισμένοι στον τρόπο που αντιλαμβάνονται τις εσωτερικές διαδικασίες και τον τρόπο λειτουργίας και
Τα τμήματα marketing και πωλήσεων καλούνται είτε σε ετήσια είτε σε εξαμηνιαία βάση να καταρτίζουν πλάνα προβλέψεων εξόδων αλλά και
Το χτίσιμο του brand προάγει την αξία ενός προϊόντος και το κάνει πιο αναγνωρίσιμο στο πέρασμα του χρόνου. Η στρατηγική
Όταν η ομάδα μας αναλαμβάνει μια νέα εργασία ή καμπάνια, φροντίζουμε να διαθέτουμε επαρκή χρόνο στον πελάτη μας προκειμένου να
Διαμορφώνουμε ένα πλάνο μέσων και προσδιορίζουμε το που, πότε και πόσο συχνά πρέπει να τοποθετείται ένα μήνυμα έτσι ώστε να
Καθώς το internet καταλαμβάνει συνεχώς χώρο στην επικοινωνία, η επιτυχία μιας διαφημιστικής καμπάνιας καθορίζεται πλέον σε μεγάλο βαθμό από την
Στο χώρο του internet το εύρος των δεδομένων και του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για τη βελτιστοποίηση της