Ποια εταιρία να επιλέξω; Ποια υπηρεσία να διαλέξω;

Ποια εταιρία να επιλέξω; Ποια υπηρεσία να διαλέξω;

Ποια εταιρία να επιλέξωΠοια υπηρεσία να διαλέξω;
Αλήθεια, πόσες φορές δεν έχετε προβληματιστεί έντονα για τις μεγάλες διαφορές που υπάρχουν στις οικονομικές προσφορές που λαμβάνετε από εξωτερικούς συνεργάτες;

🔸Είναι μήπως η τιμή ο βασικός παράγοντας που θα σας οδηγήσει στην τελική απόφαση;
🔸Η υψηλότερη προσφορά συνεπάγεται καλύτερου επιπέδου υπηρεσίες;
Η απάντηση βρίσκεται μάλλον κάπου στη μέση…

Πριν προχωρήσετε στην τελική αξιολόγηση των οικονομικών προσφορών που έχετε στο γραφείο σας καταγράψτε σε ένα χαρτί ποιοι είναι οι σημαντικοί παράγοντες που καθορίζουν το τελικό αποτέλεσμα σε αυτό που θέλετε να υλοποιήσετε και φτιάξτε ένα πίνακα. Σε γραμμές τα κριτήρια αξιολόγησης, σε διαφορετικές στήλες ο κάθε συνεργάτης. Στο τέλος της λίστας προσθέστε το αντίστοιχο οικονομικό κόστος για κάθε πρόταση καθώς και τις προσωπικές παρατηρήσεις για τον εκάστοτε μελλοντικό συνεργάτη, όπως: Η προσφορά ήταν αναλυτική και λεπτομερής; Το portfolio των πελατών και των υπηρεσιών του κάθε συνεργάτη δείχνουν εταιρία με εμπειρία και τεχνογνωσία; Η ιστοσελίδα της εταιρίας είναι ενημερωμένη και λειτουργική; Σας άρεσε ο τρόπος που σας προσέγγισε ο υπεύθυνος επικοινωνίας της εταιρίας αυτής; Ταιριάζει με το ύφος σας και με τη σχέση που θα θέλατε να έχετε με έναν εξωτερικό σας συνεργάτη; Δείχνει εκείνος πρόθυμος να σας βοηθήσει στην ανάπτυξη της εταιρίας σας; Ποια ήταν η συνολική εμπειρία σας από την προσέγγισή του;

Αν κάνετε όλη αυτήν την προεργασία, η απόφαση θα είναι εύκολη! Θα έχετε πρακτικά μπροστά σας τον πίνακα αξιολόγησης με όλες τις παραμέτρους που απαιτούνται για τη λήψη της τελικής απόφασης καθώς και τις εκτιμήσεις σας για τον κάθε δυνητικό συνεργάτη. Αν μάλιστα προσθέσετε μια στήλη με το βαθμό σημαντικότητας κάθε κριτηρίου ως ποσοστό (με το άθροισμα όλων των επιμέρους κριτηρίων να είναι το 100%) και άλλη μια στήλη με τη βαθμολόγησή σας για κάθε κριτήριο, από το 1 έως το 5 (άριστα), για τον κάθε συνεργάτη, τότε δεν έχετε παρά να πολλαπλασιάσετε τα αποτελέσματα των δύο αυτών στηλών σε μια νέα στήλη για να βρείτε την τελική βαθμολογία του. Μπορεί να φαίνεται πολύ τεχνοκρατικός ο τρόπος αλλά είναι σίγουρα ξεκάθαρος, δίνει άμεσα το αποτέλεσμα και δεν μας κάνει να αναρωτιόμαστε για το αν λάβαμε τη σωστή απόφαση. Αν το σκεφτείτε άλλωστε, θα διαπιστώσετε από τις καθημερινές σας αγορές, ότι δεν αγοράζετε πάντοτε κάτι, με γνώμονα την τιμή. Όταν πρόκειται λοιπόν για μια επιχειρηματική απόφαση όπως είναι η έγκριση μιας προσφοράς, θα πρέπει να λαμβάνετε πολλά άλλα στοιχεία υπόψη σας…

Από το 2007, η RayConvertous παρέχει ολοκληρωμένες εμπορικές και συμβουλευτικές υπηρεσίες έχοντας βοηθήσει μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις σε διάφορους επαγγελματικούς κλάδους. Η τεχνογνωσία και η εξειδίκευση των συνεργατών της εταιρίας μας, σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών του marketing, εγγυάται το τελικό αποτέλεσμα.

🎯Στόχος μας να αποτελούμε τον καθημερινό σας συνεργάτη σε θέματα που σχετίζονται με το marketing και την εμπορική διεύθυνση της επιχείρησής σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε εκτενέστερα το θέμα που σας απασχολεί.
[email protected]
www.rayconvertous.gr

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *