Από τη σύλληψη και ανάπτυξη μιας ιδέας έως και την τελική υλοποίηση, ένα agency δέχεται συχνά παρεμβολές.

Από τη σύλληψη και ανάπτυξη μιας ιδέας έως και την τελική υλοποίηση, ένα agency δέχεται συχνά παρεμβολές.

Από τη σύλληψη και ανάπτυξη μιας ιδέας έως και την τελική υλοποίηση, ένα agency δέχεται συχνά παρεμβολές.

Ο σχεδιασμός μιας ολοκληρωμένης διαφημιστικής καμπάνιας, μιας ιστοσελίδας, ενός γραφικού ή ακόμα και μιας συσκευασίας απαιτεί λεπτομερή καταγραφή των επιχειρησιακών στόχων και σχεδίων δράσης. Στο επόμενο βήμα, τα στοιχεία της δημιουργικότητας και φαντασίας, σε συνδυασμό με την εμπειρία, είναι αυτά που παίζουν καθοριστικό παράγοντα και κρίνουν το αποτέλεσμα της συνταγής… Όμως, αυτό που αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα των επιχειρήσεων/πελατών είναι μια «ακούσια προσπάθεια» εγκλωβισμού και περιορισμού της ελευθερίας σκέψης και έκφρασης των ανθρώπων που ασχολούνται με το δημιουργικό κομμάτι του έργου.

Αν μια εταιρία θέλει από ένα agency να πετύχει το maximum αποτέλεσμα, οφείλει να ακολουθεί πιστά τις οδηγίες και συμβουλές του. Πρέπει να υπάρχουν σαφείς οδηγίες, κατευθύνσεις και αναφορές στο στυλ, στο ύφος, στο σκεπτικό, στη στρατηγική της εταιρίας αλλά και στον ανταγωνισμό της, προκειμένου να διαμορφωθεί το κατάλληλο πλαίσιο μέσα στο οποίο θα κινηθεί η ομάδα εργασίας. Η απουσία ενός λεπτομερούς brief και η ανυπαρξία συγκεκριμένων στόχων και κατευθύνσεων μόνο προβλήματα και καθυστερήσεις μπορούν να επιφέρουν. Οι συνεργάτες του agency που ασχολούνται με το creative πρέπει να αφήνονται ελεύθεροι μέσα στο οριζόμενο, από το brief, πλαίσιο. Οι άνθρωποι του «δημιουργικού», λαμβάνοντας υπόψη τα χρονοδιαγράμματα, διαμορφώνουν τις προσεγγίσεις τους και κάνουν προτάσεις κάτω από διαφορετικές οπτικές και concepts. Το να παρεμβαίνει κάποιος στη φάση αυτή του έργου, είναι εξαιρετικά επικίνδυνο και μπορεί να αποβεί καταστροφικό. Η φαντασία, η δημιουργικότητα και το ταλέντο κάποιων ειδικών αποτελούν στοιχεία που δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να υποεκτιμούνται ή να παραβλέπονται. Άλλωστε, για να χαρακτηριστεί μια ενέργεια καινοτόμα, πρωτότυπη ή έστω αξιόλογη οφείλουμε να λειτουργούμε οργανωμένα και με βάση τις υποδείξεις του συνεργάτη που επιλέξαμε.

Εμπιστοσύνη λοιπόν. Μόνο τότε θα είμαστε σε θέση να κρίνουμε το τελικό αποτέλεσμα και να εξάγουμε τα συμπεράσματά μας για τις επιλογές μας!

Από το 2007, η RayConvertous παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες marketing έχοντας εξυπηρετήσει μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις σε διάφορους επαγγελματικούς κλάδους. Η τεχνογνωσία και η εξειδίκευση των συνεργατών της εταιρίας μας, σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών του marketing, εγγυάται το τελικό αποτέλεσμα.

Στόχος μας να αποτελούμε τον καθημερινό σας συνεργάτη σε θέματα που σχετίζονται με το marketing και την εμπορική διεύθυνση της επιχείρησής σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε εκτενέστερα το θέμα που σας απασχολεί.
[email protected]
www.rayconvertous.gr

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *